logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۶۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاد کلامی‌زنجانی:

بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب برنامه‌های محرم است/ لزوم ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا

بیانات-مقام-معظم-رهبری-فصل‌الخطاب-برنامه‌های-محرم-است-لزوم-ابلاغ-پروتکل‌های-بهداشتی-از-سوی-ستاد-کرونا
استاد کلامی‌زنجانی، شاعر ارزنده کشور گفت: کلام حضرت آقا همیشه فصل‌‌الخطاب بوده و در برنامه‌های ماه محرم نیز به این موضوع توجه جدی می‌شود.

حاج ولی‌‌الله کلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در مورد بیانات مقام معظم رهبری در عید قربان جمعی از ذاکرین و شعرای اهلبیت (ع)  بیانیه‌ای منتشر کرده و به بیان ایشان لبیک گفتند.

وی افزود: مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت  طهارت (ع) و هئیت‌های عزاداری و مسئولان برگزاری مراسم‌های محرم ضمن اعلام بیعت با مقام معظم رهبری، ضوابط و دستورالعمل‌‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا رعایت خواهند کرد.

این شاعر و مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیان داشت: ضروری است همگان به دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد کرونا توجه کرده و با توجه به شرایط حساس امروز جامعه مجالس و محافل حسینی را با همکاری مسئولان بهداشتی برگزار کنند.

کلامی زنجانی ادامه داد: سلامت مردم مهم بوده و نباید اجازه داد سلامت مردم فهیم، مومنان و عزاداران حسینی با مخاطره مواجه شود.

وی برضرورت ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: مدیران و سیاستگذاران برنامه‌های ماه محرم ضمن استفاده از نظرات فعالان هیئت‌های مذهبی تدابیر لازم را اعلام نمایند.

شاعر ارزنده کشور گفت: چند صدایی و اتخاذ مواضع متعدد و عمل سلیقه‌ای در این زمینه جواب نمی‌دهد و باید ضوابط بهداشتی تعیین و یک برنامه اعلام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر