logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۶۸۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور مردم و مسئولان؛

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مهدی ملکی در ماهنشان برگزار شد+تصاویر

مراسم-تشییع-پیکر-مطهر-شهید-مهدی-ملکی-در-ماهنشان-برگزار-شد+تصاویر
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مهدی ملکی امروز با حضور گسترده مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در ماهنشان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; شهید مهدی ملکی، روز پنج‌شنبه 9 مرداد ماه سال جاری در ماموریت کنترل و پایش نوار مرز سردشت به همراه یک نفر از دیگر مرزبانان کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در این عملیات مرزبانان کشور موفق به توقف و دستگیری قاچاقچیان شدند اما دو نفر از این مرزبانان به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید ناجا امروز در شهرستان ماهنشان برگزار شد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان طی پیامی شهادت سرباز مدافع وطن، شهید مهدی ملکی را به خانواده وی و مردم این استان تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت که امرروز شنبه یازدهم مرداد ماه از سوی سردار رحیم جهانبخش، صادر شد، آمده است: بازهم شهدا، میهمانمان کردند و زنجان قهرمان، رنگ و بوی شهادت گرفت. 

وی در این پیام تسلیت آورده است: عزت و استقلال سرزمین ایران عزیز، همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرفت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

سردار جهانبخش تاکید کرده است: این سرباز مدافع وطن که شجاعانه و عاشقانه با بذل جان خویش در راه حفاظت از امنیت مرزهای کشور، از میهن اسلامی دفاع کرد و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود را رقم زد.

وی در این پیام تسلیت با بیان اینکه فقدان این جوان رشید را فراموش نمی کنیم و باید راه این شهید سرافراز چراغ راه آیندگان و جوانان قرار دهیم، نوشته است: شهادت این شهید گرانقدر را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف استان زنجان به خصوص مردم شهرستان ماه نشان، خانواده، بستگان و دوستان شهید، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و اجر اخروی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر