logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۶۸۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره‌کل غله استان زنجان:

خرید تضمینی گندم در زنجان به 194 هزار تن رسید

خرید-تضمینی-گندم-در-زنجان-به-194-هزار-تن-رسید
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان خرید تضمینی گندم در استان زنجان به 194 هزار تن رسید گفت: 33 هزار تن از این میزان در قالب خرید توافقی بوده است.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید براینکه تا به امروز ارزش ریالی گندم‌های خریداری شده به میزان 408 میلیارد تومان است اظهار کرد: مطالبات گندمکاران تا 23 تیرماه پرداخت شده که میزان پرداختی‌ها 106 میلیارد تومان بوده که به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه همه مراکز خرید گندم در استان زنجان فعال هستند و خرید گندم را انجام می‌دهند افزود: بیش از 32 مرکز خرید تضمینی و یک مرکز خرید توافقی گندم را در سطح استان انجام می‌دهند.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر در اوج خرید تضمینی گندم در استان زنجان هستیم ابراز کرد: امیدواریم هدفگذاری 350 هزار تن خرید گندم در استان محقق شود.

وی تعداد محموله‌هایی که تا به امروز به مراکز خرید گندم تحویل داده شده 21 هزار و 684 محموله عنوان کرد و افزود: این محموله‌ها از 7 هزار و 737 گندمکار خریداری شده است.

رحمنی خاطر نشان کرد: مراکزی که در حال حاضر خرید گندم را انجام می‌دهند توسط سیلو‌های بخش خصوصی و دولتی، مراکز مباشر و تعاون روستایی انجام می‌شود.

وی در پایان با تاکید براینکه خرید گندم توسط مراکز مباشر نزدیک به 22 هزار تن انجام شده است گفت: خرید گندم تا پایان شهریورماه ادامه دارد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر