logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۶۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان خبر داد

برگزاری دعای عرفه از ساعت 18 امروز در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان

برگزاری-دعای-عرفه-از-ساعت-18-امروز-در-مصلی-خاتم‌الانبیای-زنجان
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: دعای عرفه امسال از ساعت 18 عصر در محوطه باز مصلی خاتم الانبیای زنجان برگزار می شود.

حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری مراسم های مختلف، دعای عرفه از ساعت 18 در زنجان قرائت می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در زنجان در محوطه باز مصلی بزرگ خاتم الانبیا برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این مسئول بیان داشت: این مراسم در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان پیش‌بینی نشده است و شاید در برخی مساجد روز باز برگزار برگزار شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان در خصوص برگزاری دعای عرفه در مناطق مختلف استان، گفت: امکان برگزاری این فریضه در برخی مناطق شهرستان ها که دارای فضای باز هستند، وجود دارد.

اسماعیلی در خصوص برگزاری نماز جمعه در نقاط مختلف استان، بیان داشت: در صورت تایید دانشگاه علوم پزشکی امکان برگزاری نماز جمعه در سه نقطه سلطانیه، دندی و ماهنشان وجود دارد ولی تا کنون نامه‌ای در این زمینه دریافت نشده است.

وی گفت: برگزاری نماز جمعه در هر نقطه استان منوط به نظر ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی است و ستاد اقامه نماز از دستورالعمل‌های این ستاد پیروی می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر