logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۶۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

140 روستای شهرستان خدابنده با مشکل آب شرب مواجه هستند/ ضرورت مدیریت منابع آب در خدابنده

140-روستای-شهرستان-خدابنده-با-مشکل-آب-شرب-مواجه-هستند-ضرورت-مدیریت-منابع-آب-در-خدابنده
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: 140 روستای شهرستان خدابنده در فصول مختلف به ویژه فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه هستند.

البرز حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به این امر که شهرستان خدابنده نقش مهمی در بخش کشاورزی استان زنجان دارد، در بحث آب به ویژه آب شرب مشکلات عدیده‌ای در این شهرستان وجود دارد.

وی برضرورت مهار آب‌های سطحی در شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: ضروری است مدیریت لازم نیز در خصوص استفاده بهینه از اراضی تحت‌الارضی انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم مدیریت منابع آب، بخش کشاورزی این شهرستان نیز آسیب بسیاری دیده است.

 نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ضروری است منابع آبی این شهرستان مدیریت شود تا نیازهای به حق مردم رفع شده و مشکلات حل شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بحث آب شرب روستایی به شدت مشکل داریم روستانشینان به عنوان مردمانی زحمت‌کش ادر حوزه کشاورزی با مشکل مواجه هستند.

وی تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آب شرب شهرستان را موجب توسعه این شهرستان عنوان کرد و گفت: این شهرستان دارای مشکلات بیشماری در حوزه تامین آب است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر