logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۶۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون وزیر صمت:

بخشی از درآمدهای معدنی کشور به توسعه زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد

بخشی-از-درآمدهای-معدنی-کشور-به-توسعه-زیرساخت‌ها-اختصاص-می‌یابد
معاون معدن وزیر صمت با تاکید براستفاده از درآمدهای معدنی به توسعه زیرساخت‌های کشور گفت: بخشی از درآمدهای معدنی کشور به توسعه زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد.

به گزارش موج رسا; خداداد غریب‌پور امروز در جمع خبرنگاران در مورد ورود شرکت‌های دولتی به بورس نیز اظهار کرد: چند تا از شرکت‌های زیر مجموعه در حال آماده سازی برای واردن کردن آنها به بورس هستیم.

وی با تاکید بر استخراج مواد معدنی عنوان کرد: اولویت ما استخراج مواد معدنی فلزات آهنی و غیرآهنی و همچنین سنگ‌های زینتی در سراسر کشور است.

معاون معدن وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد بخشنامه صادر شده در حوزه گون که کار اکتشافات را در حوزه معدنی در استان زنجان با چالش مواجه کرده است گفت: اولویت ما همزیستی با طبیعت و حفظ اکوسیستم در طبیعت است.

وی با تاکید براینکه ما در بخش معدن اعتقاد به توسعه بالدار داریم افزود: 20 درصد کانی سنگ تولیدی معدن انگوران در استان زنجان استفاده می‌شود.

غریب‌پور عنوان کرد: 80 درصد سنگ‌های استخراج شده توسط معدن انگوران به استانهای دیگر ارسال می‌شود.

وی در مورد استفاده از عایدات معدن انگوران در توسعه منطقه ابراز کرد: این موضوع از درخواست مسئولان استانی نیز بود و بخشی از درآمدهای معدنی به حوزه‌های زیرساختی تخصیص می‌یابد و با وزارت راه و شهرسازی در این راستا همکاری داریم. //ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر