logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۶۸۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

روز ملی زنجان میزبان شبهای ایران

روز-ملی-زنجان-میزبان-شبهای-ایران
شب‌های ایران از جمله برنامه‌هایی است که بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف استان‌ها به مخاطبین سراسر کشورمهیا کرده است .

به گزارش موج رسا; شب‌های ایران از جمله برنامه‌هایی است که بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف استان‌ها به مخاطبین سراسر کشورمهیا کرده است .

این برنامه از 30 دقیقه بامداد چهارشنبه 8 مرداد بمدت90 دقیقه به تهیه کنندگی زینب مقدم و نویسندگی علیرضا فرید راد، به صورت زنده از شبکه استانی صدای مرکز زنجان و همزمان از تمامی شبکه های رادیویی مراکز استانها و شبکه تلویزیونی اشراق قابل دریافت خواهد بود .
موضوع اصلی این برنامه گرامیداشت هشتم مرداد ماه روز ملی زنجان و جایگاه فلسفه اشراق در جهان علم می باشد.حضور چهره های ملی منتسب به استان مانند جمال شورجه، کارآفرینان برتر کشوری اهل زنجان و بازخوانی آثار استاد غزل معاصر ایران، حسین منزوی از بخش های این برنامه است.
گزارشهای معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی استان، مسابقه تلفنی ، قرائت پیامک های مخاطبین ،پخش تلفن های مردمی، پخش موسیقی محلی، بسته های صوتی مربوط به چلمین سالگرد دفاع مقدس، زنجان دیار غواصان دریادل و بسته های آموزشی پیشگیری از بیماری کووید19 ازدیگر بخش های این برنامه است .
گوینده این برنامه فرید خطیبی نژاد با گزارش گری حسام دولتیاری است و حسین مهاجری صدابرداری برنامه را برعهده خواهد داشت.
گفتنی است این برنامه همزمان از شبکه استانی سیمای زنجان «اشراق» نیز به روی آنتن خواهد رفت ./ صدا و سیما

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر