logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۶۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

مجلس به تهدید هواپیمای مسافربری ایران پاسخ قاطع می دهد/ خیال خام آمریکا برای ضربه زدن به نظام اسلامی

مجلس-به-تهدید-هواپیمای-مسافربری-ایران-پاسخ-قاطع-می-دهد-خیال-خام-آمریکا-برای-ضربه-زدن-به-نظام-اسلامی
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: واکنش مجلس شورای اسلامی به تهدید هواپیمای مسافربری ایران سخت بوده و پاسخ قاطعی به این تعرض خواهد داد.

البرز حسینی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و ساختار نظامی قدرتمند، جمهوری اسلامی هر گونه تهدیدی را برنتافته و انتقانم سختی از آمریکا خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تهدید هواپیمای مسافربری ایران توسط دو جنگنده آمریکایی اقدامی تروریستی از سوی آمریکا داشت و آنها خیال خامی در سر داشتند تا ضربه‌‌ای به نظام اسلامی بزنند که با هوشمندی رفع شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی ایران به برکت خون شهدا، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با پشتوانه عظیم دانشمندان در همه حوزه‌‌ها به دست آمده و آن را آسیب ناپذیر کرده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: آنهایی قصد ضربه زدن به نظام داشته و به همین منظور از هر ترفندی برای آسیب زدن به کشور استفاده می‌کنند، کور خوانده‌اند و باید بدانند که نمی‌توانند شرایط آسیب پذیری را برای ایران فراهم کنند.

حسینی بیان داشت: نقشه شوم دشمنان با هوشمندی ساختار هوایی ما نقشه برآب شد و نتواستند کاری انجام دهند و مجلس شورای اسلامی نیز پاسخ قاطعی به این اقدام آمریکا می‌دهد.

وی با بیان اینکه بی‌تردید انتقام سختی در انتظار آمریکا است، افزود: تعرض به هواپیمای مسافربری ایران در انتظار تبعات سنگین بوده و دولت و مجامع بین‌المللی نیز عکس‌العمل لازم را به این موضوع نشان می‌دهند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شیطنت‌های آمریکا علیه نظام اسلامی همواره وجود داشته است، ادامه داد: دشمنی آمریکا در تعرض به هواپیمای ایرانی نیز مشهود بود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر