logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۶۸۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد

حمایت بسیج از مشاغل روستایی و کشاورزی در قالب ارائه تسهیلات/ 150 کارگاه خانگی در زنجان ایجاد شد

حمایت-بسیج-از-مشاغل-روستایی-و-کشاورزی-در-قالب-ارائه-تسهیلات-150-کارگاه-خانگی-در-زنجان-ایجاد-شد
فرمانده سپاه ناحیه زنجان حمایت از مشاغل روستایی و کشاورزی در شهرستان زنجان را از برنامه‌های بسیج عنوان کرد و گفت: برای توانمند سازی این مشاغل تسهیلات بسیج ارائه می‌شود.

محسن سهمندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود خوب بسیج به حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بسیج در توسعه کارگاه‌های خانگی در استان زنجان عملکرد خوبی را داشته چرا که توسعه کارگاه‌های خانگی یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: محصولات تولید شده در این کارگاه‌ها با برپایی نمایشگاه‌هایی در سطح شهر زنجان عرضه شدند که استقبال خوبی هم از طرف مردم از محصولات تولیدی این کارگاه‌ها شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه بدنبال برند سازی محصولات تولیدی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان زنجان هستیم افزود: در این حوزه محصولات کشاورزی، صنایع دستی و اختراعات و ابتکارات بسیجیان برند سازی شده و به عنوان محصولات شهرستانی معرفی می‌شود.

وی گفت: بخش زیادی از محصولاتی که در کارگاه‌ها بسیج تولید می‌شود برای عرضه در بازار سایر استانها ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه همچنین با اشاره به فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های ایزوله برای کادر درمانی در زنجان افزود: در این راستا 10 کارگاه بزرگ در زنجان راه اندازی شده که همچنان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 150 کارگاه خانگی در زنجان ایجاد شده است افزود: در اوج شیوع بیماری کرونا نیز ظرفیت تولید 50 هزار ماسک در زنجان ایجاد شد.

سهندی با بیان اینکه امسال نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کمک به مشاغل خانگی را در اولویت قرار دادیم عنوان کرد: مشاغل روستایی و کشاورزی نیز در قالب تسهیلات بسیج مورد حمایت قرار می‌گیرند.//ع      

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر