logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۶۸۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبرداد

تخصیص ۲۳ میلیارد تومان برای تکمیل طرح الحاقی بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان

تخصیص-۲۳-میلیارد-تومان-برای-تکمیل-طرح-الحاقی-بیمارستان-ولی‌عصر(عج)-زنجان
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲۳ میلیارد تومان از خزانه دولت برای تکمیل پروژه طرح الحاقی بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان اختصاص می‌یابد.

به گزارش موج رسا; محمد باقر نوبخت امروز در بازدید از طرح الحاقی ۱۴۴ تختخوابی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان با اشاره به اینکه آن چیزی بنده را امیدوار می‌کند این است که در مدت دو ماه آینده طرح الحاقی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: ۲۳ میلیارد تومان از خزانه دولت برای تکمیل این پروژه اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز طرح الحاقی این بیمارستان نیز داده می‌شود به شرط آنکه تا پایان مهر ماه این پروژه به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه در صورت اختصاص اعتبار پیش‌بینی شده حدود ۲۳ میلیارد تومان این پروژه تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در دو ماه آینده در این بخش از بیمارستان بیماران پذیرش خواهند شد.

وی عنوان کرد: پروژه ۱۴۴ تختخوابی الحاقی بیمارستان ولیعصر زنجان در مساحت ۶ هزار و ۷۰۰متر مربع با ۴ طبقه در حال تکمیل است.

وی بیان کرد: این پروژه از پاییز سال ۹۵ آغاز شده و روند اجرای پروژه همچنان ادامه دارد و تکمیل آن نیازمند ۲۳۰ میلیارد ریال بود.

وی خاطر نشان کرد: در حاضر نیز پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد است.

استاندار زنجان نیز در این دیدار با اشاره به روند اجرایی پروژه ۴۲۰ تختخوابی ولیعصر(عج) زنجان عنوان کرد: این پروژه بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین از مصلی زنجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملیات تکمیلی مصلی خاتم الانبیای زنجان قرار گرفت.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر