logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۶۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در زنجان سرعت می‌گیرد

اجرای-پروژه-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-زنجان-سرعت-می‌گیرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در زنجان سرعت می‌گیرد.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه استان زنجان، اظهار داشت: قول‌هایی با حضور وزیر راه و شهرسازی برای اتمام برخی پروژه‌های راهی استان زنجان داده شد.

وی با بیان اینکه وزیر برای حل مشکل محور سلطانیه، قیدار، کبودرآهنگ قول‌های مساعدی دادند، افزود: قرار است برای اتمام این پروژه  بودجه قوی‌تر اختصاص یافته و به راه اصلی تبدیل شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید وزیر از دیگر پروژه‌های راهی استان، بیان داشت: کریدور جنوب به شمال که از همدان آغاز می‌شود و با عبور از سه راهی سلطانیه و طارم تا به رشت متصل می‌شود، مورد توجه وزیر راه در این سفر بود.

طاهری خاطرنشان کرد: با بازدید وزیر راه و شهرسازی از مسیر انتهای طارم به گیلان در قالب پروژه ملاسرا- شفت قرار شد از سوی استان گیلان نیز مسیر 8 کیلومتری برای اتمام این پروژه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه این پروژه راه در استان زنجان پیشرفت خوبی دارد اما به دلیل عدم توجه استان گیلان با مشکل و بن‌بست مواجه شده بود، افزود: وزیر قول داد این 8 کیلومتر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مابقی پروژه‎های راه استان قرار است با اختصاص اعتبار لازم اجرایی شود اما برخی پروژه‌های راهی استان نیازمند 5 تا 6 سال زمان برای اجرای کامل است.

طاهری با بیان اینکه طرحی برای اجرای پروژه‌های راه استان با حضور بخش خصوصی با دریافت عوارض داده شد که وزیر این پیشنهاد را قبول کرد، افزود: سرمایه‌گذار این پروژه آماده عقد قرارداد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر