logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۶۷۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت کاراته استان زنجان:

کاراته زنجان به روزهای اوج خود برمی‌گردد/ برنامه‌ریزی‌ رده‌های پایه نتیجه داده است

کاراته-زنجان-به-روزهای-اوج-خود-برمی‌گردد-برنامه‌ریزی‌-رده‌های-پایه-نتیجه-داده-است
رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به وضعیت کاراته در استان گفت: بعد از عبور از شرایط ویروس کرونا و از سرگیری اردوهای تیم ملی خبرهای خوبی از کاراته زنجان خواهیم شنید.

محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هیئت کاراته زنجان فراز و فرودهای زیادی را دیده بود، اظهار کرد: در گشذته ما جایگاه خود را در تیم های ملی از دست داده بودیم و به خاطر همین یک برنامه ریزی خوبی را در سطح تیم های پایه با محوریت نوجوانان و جوانان انجام دادیم و نیم نگاهی نیز به رده بزرگسالان داشتیم.

وی با بیان اینکه این برنامه ریزی نتیجه خوبی نیز داده است، ابراز کرد: ما از سال 95 در لیگ‌های معتبر کشوری با هدف تربیت نسل جدید کاراته زنجان شرکت کردیم که این حضور در لیگهای کاراته بدون حامی مالی بوده است.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به اینکه تامین هزینه یک تیم سوپر لیگی سخت بوده و کار هیئت نیست، تصریح کرد: ما به خاطر رشد و توسعه کاراته استان در لیگ های معتبر کاراته شرکت کردیم و لیگهای استانی را نیز برای نخستین بار در کشور طرح ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه لیگهای استانی در سطح دختران و پسران راه اندازی شد، گفت: این لیگها در سه مقطع سنی برگزار شد که خروجی این اقدامات باعث تا ما سال گذشته در المپیاد استعدادیابی کاراته برای نخستین بار با کسب مدالهای طلا و نقره قهرمان کشور شویم که تاکنون کسب مدال طلا در بخش دختران بی سابقه بود.

سهندی با اشاره کسب افتخاراتی همچون قهرمانی بسیج در بخش پسران عنوان کرد: مقام سوم کشوری بخش پسران در اصفهان نیز از جمله افتخارات هیئت کاراته است.

وی بیان کرد: در کنار این برنامه‌ها یکسری کارها را نیز اجرا دنبال می‌کردیم که نمونه آن دوره توانمندسازی داوران و مربیان بود.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 10 از استان در اردوهای تیم های ملی کاراته شرکت داشتند، اظهار کرد: کرونا باعث شده تا اردوهای تیم های ملی تحت تاثیر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: به محض آغاز دوباره فعالیت های ورزشی و اردوهای تیمهای ملی ما در یک یا دو سال آینده در بخشهای پسران و دختران ملی پوشانی از استان در تیم های ملی خواهیم داشت.

//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر