logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۶۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

پیگیری شورا و شهرداری برای اجرای پروژه پادگان زنجان نتیجه‌ای نداشت

پیگیری-شورا-و-شهرداری-برای-اجرای-پروژه-پادگان-زنجان-نتیجه‌ای-نداشت
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: دلیل مشخصی برای عدم موافقت فرمانده پادگان زنجان با اجرای پروژه محور پادگان وجود ندارد.

 عباس راشاد امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای اجرای پروژه خیابان پادگان زنجان جلسات مختلفی تاکنون برگزار شده است اما نتیجه‌ای به دست نیامده است.

وی با اشاره به مخالفت فرمانده پادگان با اجرای پروژه پادگان زنجان، خاطرنشان کرد: بر خلاف قرار و تفاهم 11 ماده‌ای امضا شده تا کنون اجازه ورود به پادگان و انجام عملیات مهندسی را نداشته‌ایم.

این مسئول بیان داشت: در دیدار شهردار زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر زنجان با وزیر دفاع، ایشان قول حل مشکلات را داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه قرار بود این هفته وزیر دفاع در زنجان حضور یابند که این قرار ملغی شد، افزود: امیدواریم با حضور ایشان مشکلات این پروژه حل شود.

راشاد بیان داشت: دلیل مشخصی برای عدم موافقت فرمانده پادگان زنجان با وجود تفاهم‌نامه 11 ماده‌ای وجود ندارد در حالی که در این تفاهم‌نامه به صورت صریح و روشن تکالیف مشخص است.

 وی گفت: از گذشته فرمانده پادگان با این موضوع مخالف بود و امروز هم این مخالفت ادامه دارد و با وجود پیگیری جدی شورا و شهرداری زنجان، تا کنون نتیجه‌ای نداشته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر