logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۶۷۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان:

نماز جمعه در هیچ یک از شهرستان‌های استان زنجان برگزار نمی‌شود

نماز-جمعه-در-هیچ-یک-از-شهرستان‌های-استان-زنجان-برگزار-نمی‌شود
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: به دلیل ادامه دار بودن وضعیت انتشار ویروس کرونا در زنجان، فردا در هیچ شهرستانی نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان زنجان، نماز جمعه فردا سوم مرداد نیز تعطیل بوده و برگزار نمی‌شود.

وی بیان کرد: دو شهرستان طی چند روز گذشته به وضعیت سفید بازگشته‌اند اما به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم نامه نگاری از سوی ستاد کرونای استان، در این شهرستان‌ها نیز نماز جمعه اقامه نمی‌شود.

این مسئول بیان داشت: نماز جمعه بر اساس اعلام ستاد کرونای استان در ماه گذشته در چند شهرستان دارای وضعیت سفید برگزار شد اما با ادامه وضعیت قرمز نماز جمعه تعطیل شد و تا کنون اجازه برگزاری داده نشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان ادامه داد: هنوز برنامه‌ای برای برگزاری مراسم دعای عرفه در زنجان اعلام نشده است و تصمیم‌گیری در این زمینه نیز منوط به دستور ستاد کرونای استان است.

اسماعیلی با بیان اینکه هر ساله یک روز قبل از روز عرفه دعای عرفه در امامزادگان، مساجد و قباع متبرکه برگزار می‌شد، افزود: امسال به دلیل شرایط انتشار ویروس کرونا  قرمز بودن وضعیت زنجان، امکان برگزاری این مراسم به صورت حضوری نیست.

وی خاطرنشان کرد: نماز عید قربان نیز هر ساله در مصلی‌های نماز جمعه استان برگزار می‌شد که امسال با توجه به وضعیت قرمز استان تا کنون هیچ تصمیم‌گیری در این زمینه انجام نشده و برگزاری آن منوط به تغییر وضعیت در شهرستان‌های مختلف استان و با تصمیم ستاد کرونا است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر