logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۶۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

اجرای طرح‌های فرهنگی در مناطق آسیب پذیر زنجان

اجرای-طرح‌های-فرهنگی-در-مناطق-آسیب-پذیر-زنجان
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای طرح‌های فرهنگی در مناطق آسیب پذیر استان زنجان برای کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی خبرداد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلساتی با محوریت مساجد برای حل معضلات و مشکلات مناطق آسیب پذیر زنجان با محوریت امام جماعت و هئیت‌های مذهبی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح‌های مختلف اجتماعی مشکلات مناطق حاشیه‌ای و محروم زنجان با محرویت مساجد حل می‌شود، افزود: توجه به کارکرد مساجد و هئیت‌های مذهبی کمک کار در این زمینه خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: هئیت‌های مذهبی نقش بسزایی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مناطق حاشیه‌ای استان داشتند، افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ضد عفونی معابر، توزیع اقلام بهداشتی و غذایی از سوی هئیت‌های مذهبی در مناطق حاشیه‌ای انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای طرح‌های فرهنگی در مناطق آسیب پذیر استان خبرداد و گفت: این طرح‌ها با همکاری و مشارکت بسیج دانشجویی، هئیت‌های مذهبی، کمیته امداد و بهزیستی و دستورالعمل‌های استانداری زنجان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی از تشکیل قرارگاهی با محوریت مجموعه‌های مردم نهاد و هئیت‌های مذهبی برای فعالیت در مناطق آسیب پذیر خبرداد و گفت: هئیت هر منطقه در آن منطقه فعالیت می‌کند.

وی گفت: طرحی با شعار "هر هئیت، یک منطقه" در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق آسیب پذیر آغاز شده است تا با استفاده از ظرفیت هئیت‌های مذهبی آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

این مسئول تصریح کرد: این طرح به منظور تقویت باورهای دینی و معنوی و توجه به سبک زندگی اسلامی در استان اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر