logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۶۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبر داد؛

ارسال 532 اثر به جشنواره ابوذر زنجان/ مراسم اختتامیه 16 مرداد ماه

ارسال-532-اثر-به-جشنواره-ابوذر-زنجان-مراسم-اختتامیه-16-مرداد-ماه
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: در مهلت تعیین شده برای ارسال آثار به ششمین جشنواره استانی ابوذر، 532 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: فراخوان برگزاری ششمین جشنواره استانی ابوذر در زنجان خرداد ماه سال جاری منتشر و آثار این جشنواره جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 28 تیرماه تعیین شده بود، افزود: به دلیل استقبال خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، زمان تعیین شده تا 30 تیرماه تمدید شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمع‌آوری آثار در دو بخش اصلی و ویژه انجام شد که در بخش ویژه در حوزه‌های اخبار کرونا و کمک مومنانه آثار ارسالی از رسانه‌ها بررسی و به نام رسانه تقدیر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: در بخش اصلی نیز آثار ارسالی از اصحاب رسانه استان زنجان در محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدائی، خانواده و سبک زندگی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد در قالب یکی از اولویت‌های فراموش شده داوری می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: اخبار اصحاب رسانه در قالب های خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چند رسانه ای داوری و نفرات برگزیده معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه آثار رسیده به این جشنواره در چند روز آینده از سوی داوران تعیین شده توسط سازمان مرکزی بسیج رسانه داوری می‌شود، افزود: مراسم اختتامیه همزمان با 16 مرداد ماه برگزار می‌شود که شکل برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر