logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۶۷۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان خبرداد

برگزاری 21 عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج در زنجان/ راه‌اندازی پویش ازدواج آسان

برگزاری-21-عنوان-برنامه-به-مناسبت-هفته-ازدواج-در-زنجان-راه‌اندازی-پویش-ازدواج-آسان
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: 21 عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج از سوی سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان برگزار شد.

طیب امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل انتشار بیماری کرونا امکان برگزاری جشن روز ازدواج فراهم نشد و برنامه‌های این هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفت برنامه در قالب 21 عنوان به مناسبت هفته ازدواج در استان ضبط شده است، بیان داشت: بیشتر برنامه‌‌ها در حول محور ازدواج آسان و آگاهانه بوده و تلاش شده است تا در فضای مجازی این برنامه‌ها منتشر شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هفت برنامه یک ساعته با حضور مسئولان استان زنجان در راستای برنامه‌های اجرایی و تسهیل‌گیری در حوزه ازدواج ضبط و در فضای مجازی منتشر شده است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به حضور روانشناسان و خیرین ازدواج در برنامه‌های هفته ازدواج استان، بیان داشت: این برنامه به همت بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان و حسینیه اعظم زنجان در حسینیه اعظم ضبط شده است.

امیری بیان داشت: همچنین در این برنامه‌ها از سوی روانشناسان حول محورهای بلوغ، ازدواج آسان، فرزند پروری، تغذیه سالم، تصویرشناسی ازدواج، محبت در خانواده و ملاک‌های ازدواج سالم صحبت شد.

وی از راه‌اندازی پویش ازدواج آسان با مشارک اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، سازمان بسیج ورزشکاران استان، موسسه پرتو زندگی و آبشار عاطفه ها خبرداد و گفت: در قالب این پویش کمک‌های نقدی خیرین و عموم مردم جمع آوری شده و برای نوعروسان نیازمند جهیزیه خریداری می‌شود.

این مسئول از عقد خوانی زنده در حسینیه اعظم زنجان برای یک زوج جوان با 14 سکه مهریه به مناسبت هفته ازدواج خبرداد و گفت: این برنامه در راستای تبلیغ ازدواج آسان و آگاهانه برگزار شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر