logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۶۷۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

زمین‌های خارج از محدوده زنجان تا 10 سال آینده تعیین تکلیف نمی‌شود

زمین‌های-خارج-از-محدوده-زنجان-تا-10-سال-آینده-تعیین-تکلیف-نمی‌شود
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به وجود زمین در داحل محدوده شهر زنجان، زمین‌های خارج از محدوده تا 10 سال آینده تعیین تکلیف نمی‌شود.

 سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمیته تنظیم بازار هفته گذشته در خصوص خرید و فروش فیش‌های غیرقانونی زمین و راه‌های جلوگیری از خرید و فروش این فیش‌ها بررسی شد.

وی افزود: زمین‌های خارج از محدوده شهر زنجان زمین کشاورزی و مشا بوده و نمی‌توان آنها را به عنوان زمین مسکونی خرید و فروش کرد.

این مسئول بیان داشت: متاسفانه زمین بزرگی توسط یک تعاونی یا افراد خاصی خریداری و در قالب تعدادی فیش فروخته می‌شود که اصلا زمان تفکیک آن مشخص نبوده و قابلیت خروج از وضعیت زمین کشاورزی را ندارند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه فرآیندی برای مسکونی شدن این زمین‌ها تا 10 سال آینده در دست اقدام استان نیست، افزود: شورای عالی معماری و شهرسازی در این زمینه با توجه به شرایط تصمیم‌گیری می‌کند.

شاهین‌فر خاطرنشان کرد: در داخل شهر زنجان از جمله در ضلع‌های شرقی، غربی و شمالی شهر زمین‌های بسیاری وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه سایت 73 هکتاری زنجان ظرفیت 15 هزار نفر جمعیت را دارد که در فاز نخست 4 هزار واحد در آن احداث می‌شود، افزود: و در غرب زنجان زمین 16 هزار هکتاری آماده شده است که واحدهای مسکونی در قالب اقدام ملی مسکن در آن احداث می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر