logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۶۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان خبرداد

اجرای طرح مقابله با عرضه لباس‌های نامتعارف در زنجان

اجرای-طرح-مقابله-با-عرضه-لباس‌های-نامتعارف-در-زنجان
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: بازرسان اتاق اصناف استان زنجان بازرسی‌های لازم را برای جمع آوری لباس‌های نامتعارف انجام می‌دهند.

 محمود موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جلسات متعددی در زمینه مد و لباس در استان با حضور رئیس بسیج اصناف، اتحادیه لباس فروشان، اتحادیه دوزندگان و اتاق اصناف استان در راستای حفظ شئونات اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: متاسفانه برخی البسه عرضه شده در واحدهای فروش نامتعارف هستند اما بازرسی اتاق اصناف بررسی‌ لازم را در این زمینه انجام داده و تذکرات را ارائه می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه معضل امروز جامعه فروش لباس‌های نامتعارف در دیوار و منازل مردم است، افزود: عرضه لباس در چنین مکان‌هایی دست بازرسان را برای بازرسی می‌بندد چرا که اجازه ورود به آن را ندارند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان خاطرنشان کرد: قبل از انتشار ویروس کرونا، پس از برگزاری مجالس دورهمی و عزا، عده‌ای اقدام به فروش لباس در چنین مجالسی می‌کردند که به شدت رسیمت یافته بود اما با شیوع کرونا این موضوع کاهش یافته است.

موسوی با بیان اینکه بسیاری از البسه نامتعارف در مغازه‌ها عرضه نمی‌شود چرا که نظارت لازم در این زمینه وجود دارد، یادآور شد: امروزه عرضه لباس در منازل و شبکه‌های مجازی معضل جدی در این زمینه محسوب می‌شود.

وی افزود: هر نوع لباس از جمله دارای نوشته‌های بی‌محتوا و معرفی نامتعارف از سطح واحدهای تولیدی جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بازرسی اتاق اصناف نمی‌تواند خارج از وظیفه قانونی و اختیارات به مکان‌هایی که تابلویی برای فروش ندارند، مراجعه کند، افزود: اگرچه تولیدکنندگان نیز باید با مد روز تولید کنند تا فروش داشته و دچار مشکلات مالی نشوند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه تقاضای بازار برای تولید کنندگان مهم است، گفت: بسیاری از لباس‌های نامتعارف نیز وارداتی بوده و یا به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر