logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۶۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبرداد

احداث 1000 واحد مسکونی ارزان قیمت از سوی بنیاد مستضعفان در زنجان

احداث-1000-واحد-مسکونی-ارزان-قیمت-از-سوی-بنیاد-مستضعفان-در-زنجان
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با رایزنی‌های انجام شده از سوی نماینده مردم زنجان، یک هزار واحد مسکونی ارزان قیمت از سوی بنیاد مستضعفان در زنجان احداث می‌شود.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شورای اسلامی شهر زنجان با بخش‌های دولتی و غیر دولتی در خصوص ساخت مسکن ارزان قیمت همراهی و تسهیل‌گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه با صحبت " طاهری" نماینده مردم زنجان و طارم با رئیس بنیاد مستضعفان کشور قرار است زمین مورد نیاز برای احداث مسکن ارزان قیمت متعلق به بنیاد مستضعان در اختیار ساخت مسکن در زنجان قرار گیرد، افزود: با کمک شرکت‌های فعال از جمله شرکت جهاد نصر عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در زنجان   آغاز می‌شود.

این مسئول بیان داشت: جلسات مقدماتی تشکیل و طرح این پروژه تعریف شده است و قرار است آخرین جلسه هماهنگی آن، این هفته برگزار و به بنیاد مستضعفان ارسال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه این واحدها در اختیار اقشار کم درآمد قرار می‌گیرد، افزود:  شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان تسهیل‌گر در این پروژه فعالیت می‌کند.

راشاد از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن در قالب شهرک شهر در زنجان از سوی جهاد نصر خبرداد و گفت: این پروژه در ضلع شرقی گلشهر در قالب پروژه یک هزار و 299 واحدی برای تامین مسکن اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در فازهای هفت، هشت و نه اجرایی می‌شود، ادامه داد: پل‌های لازم احداث و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

این مسئول بیان داشت: شرکت جهاد نصر تا 5 هزار واحد مسکونی را در زنجان برای نیازمندان احداث می‌کند که پروژه‌های آن تعریف شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر