logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۶۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان خبرداد

افزایش 2 برابری قیمت لاستیک با اختصاص ارز نیمایی

افزایش-2-برابری-قیمت-لاستیک-با-اختصاص-ارز-نیمایی
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به حذف ارز 2 هزار و 400 تومانی از لاستیک، قیمت با افزایش دو برابری مواجه است.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; ، با اشاره به مشکلات پیش روی توزیع لاستیک در زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر با افزایش تقاضا در زمینه لاستیک مواجه هستیم.

وی با اشاره به تاخیر دو هفته‌ای در ارسال لاستیک به استان، گفت: در حال حاضر لاستیک‌های قبلی توزیع می‌شود که این امر موجب افزایش تقاضا در این زمینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه جنس لاستیک توزیع شده نخی است که بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای به دلیل بی‌کیفیت بودن آن، با این نوع لاستیک کار نمی‌کند، افزود: لاستیک سیمی برای حمل‌و‌نقل جاده‌ای مناسب است که کمتر توزیع می‌شود.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به همکاری ضعیف برخی از لاستیک فروشان و عدم تحویل لاستیک حواله‌ای به خریداران، افزود: در حال حاضر ارز 2 هزار و 400 تومانی از لاستیک حذف شده است.

مدقالچی ارائه حواله لاستیک با ارزنیمایی را یکی از دلایل گرانی لاستیک عنوان کرد و گفت: این امر موجب افزایش دو برابری قیمت لاستیک شده است.

وی با اشاره به حجم بالای تقاضای لاستیک در زنجان، گفت: عدم ارائه برندهای معتبر و کمبود لاستیک خاور و کامیون موجب ایجاد مشکلاتی برای این بخش شده است.

این مسئول بیان داشت: هر گونه تغییر نرخ ارز بر قیمت تمام شده لاستیک تاثیرگذار بوده و موجب گرانی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر