logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۶۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبرداد

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ابوذر زنجان تا 30 تیرماه/ ارسال 413 اثر به دبیرخانه جشنواره

تمدید-مهلت-ثبت‌نام-در-جشنواره-ابوذر-زنجان-تا-30-تیرماه-ارسال-413-اثر-به-دبیرخانه-جشنواره
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: مهلت ثبت‌نام در جشنواره ابوذر زنجان تا 30 تیرماه تمدید شد.

عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با توجه به درخواست مکرر اصحاب رسانه استان زنجان، مهلت ثبت‌نام در جشنواره ابوذر زنجان تا 30 تیر ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره در طول پنج سال گذشته برگزار شده است و امسال نیز ششمین دوره آن برگزار می‌شود که اسامی منتخبان روز 16 مرداد ماه اعلام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود و اصحاب رسانه می‌‌توانند در موضوعات ، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، محرومیت زدائی و خانواده، سبک زندگی ایران – اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از  آسیب‌های اجتماعی یا یکی از اولویت‌های فراموش شده اخبار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: این جشنواره در قالب‌های خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.

جعفری افزود: بخش ویژه این جشنواره به موضوع اخبار کرونا و کمک‌های مومنانه اختصاص دارد و تا کنون 413 اثر به این جشنواره ارسال شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر