logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۶۷۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

3 باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شد

3-باشگاه-ورزشی-در-زنجان-پلمب-شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه 3 باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شد گفت: هشت مورد نیز اخطاریه به باشگاه‌هایی که غیرمجاز فعالیت می‌کردند، صادر شد.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به محدودیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی در استان زنجان اظهار کرد: جلسه ستاد کرونا استان در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد و اگر مجوز فعالیت داده نشود باشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: اگر تصمیم ستاد بر عدم فعالیت باشگاه‌ها باشد ممنوعیت ادامه خواهد داشت تا وضعیت استان به حالت سفید برگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مورد پلمب سه باشگاه سوارکاری استان زنجان عنوان کرد: دو باشگاه در شهرستان خرمدره قرار داشتند که به دلیل تغییر کاربری غیرمجاز و شکایت جهادکشاورزی جلوی فعالیت آنها گرفته شد.

وی عنوان کرد: برای این باشگاه‌ها مجوز بهره‌برداری موقت داده شده بود که با شکایت جهادکشاورزی و ورود رئیس شعبه قضایی شهرستان پروانه بهره‌برداری این دو باشگاه باطل شده و جلو فعالیت آن گرفته شد.

خلیلی دلیل پلمب سومین باشگاه سوارکاری در ابهر نیز عدم رعایت استاندارد تعیین شده عنوان کرد و افزود: این باشگاه به دلیل نداشتن استاندارد لازم به لحاظ مساحت پلمب شد و علاوه براین چون در حریم شهر قرار گرفته باید تاییدیه شهرداری و استعلامات محیط زیست را دریافت کند.

وی ابراز کرد: دامپزشکی نیز به دلیل اینکه این باشگاه سوارکاری در حریم شهر قرار گرفته و موارد بهداشتی را رعایت نکرده نظریه منفی داده و نسبت به فعالیت این باشگاه مخالفت کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: این اقدام به دلیل سلامتی ورزشکاران و جلوگیری از حوادث احتمالی بوده است.

وی در مورد پلمب و صدور اخطاریه برای باشگاه‌هایی که به بخشنامه ممنوعیت ستاد کرونا بی‌توجه بودند افزود: بعد از اعمال محدودیت فعالیت باشگاه‌ها سه باشگاه ورزشی در زنجان پلمب و یک اخطار صادر شد.

خلیلی با تاکید براینکه هر باشگاهی که به بخشنامه ستاد کرونا بی‌توجهی کنند پلمب خواهند شد افزود: در ابهر و خدابنده نیز به ترتیب دو مورد و 5 مورد اخطاریه صادر شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر