logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۶۷۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
بیانیه قرارگاه بین الملل شهید طارمی زنجان در پی تهاجم مجدد ارمنستان به خاک قره باغ:

قره باغ با فتنه انگیزی دشمنان اسلام جدا نخواهد شد

قره-باغ-با-فتنه-انگیزی-دشمنان-اسلام-جدا-نخواهد-شد
قرارگاه بین الملل شهید طارمی زنجان در پی تهاجم مجدد ارمنستان به خاک قره باغ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش موج رسا; قرارگاه بین الملل شهید طارمی استان زنجان در پی تهاجم مجدد ارمنستان به خاک قره باغ بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

ونريد أن نّمنّ على الّذين استضعفوا فى الأرض ونجعلهم أمّة ونجعلهم الوارثين

جان باختن جمعی از سربازان شجاع و غیور جمهوری آذربایجان را که در دفاع از تمامیت ارضی کشور خود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، خدمت مردم شریف آن کشور بالاخص منطقه قره باغ که سالیان متمادی با فتنه انگیزی صهیونیست، مورد تهاجم کشور ارمنستان واقع شده است را تبریک و تسلیت عرض مینماییم.

قرارگاه بین الملل شهید هادی طارمی ، به نمایندگی از دانشجویان کشور دوست و همسایه ، جمهوری اسلامی ایران مراتب اعتراض خود را به این اقدام خصمانه که سالیانه درازی است با پشتیبانی دولت های غربی و دشمن همیشه در میدان اسلام و مسلمین، صهیونیست و آمریکا، به طول انجامیده و منجر به شهادت جمع کثیری از نظامیان، حتی مردم عادی بیگناه گردیده ابراز میدارد و با یادآور شدن آیه 48 سوره مبارکه فتح «و ينصرك اللّه نصرا عزيزا؛ و پيروزي شكست ناپذيري نصيب تو كند.» که نصرت از آن مومنین و صالحان است مجددا این موضوع را عرضه میدارد که قره باغ، خاک اسلام است و بس.

از دولت مرکزی جمهوری آذربایجان نیز خواستاریم که تمام توان و تلاش خود را در راسـتای پایان دادن به این مناقشه که آسیب جدی به سرمایه انسانی این مردم عزیز وارد می آورد بسیج نمایند.

قطعا قره باغ با فتنه انگیزی دشمنان اسلام جدا نشده و نخواهد شد و متجاوزان در آینده نزدیک شاهد بازگشت این پاره تن ، به اسلام عزیز خواهند بود. همچنین از مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز انتظار میرود در اولین فرصت واکنش مقتضی را حسب مورد 16 از اصل سوم 《دولت جمهورى اسلامى ايران موظف است براى نيل به اهداف مذكور در اصل دوم، همه امكانات خود را براى امور زير به كار برد:

۱۶ - تنظيم سياست خارجى كشور بر اساس معيارهاى اسلام، تعهد برادرانه نسبت به همه مسلمانان و حمايت بى‌دريغ از مستضعفان جهان.》 و اصل 154 《جمهورى اسلامى ايران سعادت انسان در كل جامعه بشرى را آرمان خود مى‌داند و استقلال و آزادى و حكومت حق و عدل را حق همه مردم جهان مى‌شناسد. بنابراين در عين خوددارى كامل از هرگونه دخالت در امور داخلى ملتهاى ديگر، از مبارزه حق‌طلبانه مستضعفين در برابر مستكبرين در هر نقطه از جهان حمايت مى‌كند.》قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به تاسی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون قره باغ، مواضع رسمی و مستحکم خود را علاوه بر محکوم نمودن این تجاوز فاحش اعلام بدارند.

مردم عزیز آذربایجان بدانند ، که ما همواره از گذشته تا به امروز در کنار آن ملت عزیز بوده و در آینده نیز تا تحقق آزادی کامل خاک کشور عزیزشان در معیت آنان خواهیم بود تا به فضل الهی سر انجام این نهضت های آزادی بخش برسد به ظهور حضرت حجت ، ان شاالله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

قرارگاه بین الملل شهید هادی طارمی

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر