logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۶۷۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس خانه مطبوعات استان زنجان خبرداد

ارسال 263 اثر به جشنواره مطبوعات زنجان

ارسال-263-اثر-به-جشنواره-مطبوعات-زنجان
رئیس خانه مطبوعات استان زنجان گفت: 263 اثر از سوی اصحاب رسانه استان زنجان به ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان ارسال شده است.

یوسف ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 294 اثر در دو بخش اصلی و موضوعی تا پایان مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان که 27 تیرماه سال جاری بود، بارگزاری شد.

وی با بیان اینکه در بخش اصلی این جشنواره 263 اثر بارگزاری شده است، افزود:  بالاترین تعداد آثار بارگزاری شده در بخش گزارش با 64 اثر و پایین‌ترین تعداد در بخش طرح و کاریکاتور بود که هیچ اثری بارگزاری نشده است.

این مسئول ادامه داد: طبق فراخوان و با توجه به تعداد آثار رسیده به این جشنواره، در همه بخش‌ها، سه برگزیده انتخاب می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان از آغاز تطیبق آثار ارسالی و تفکیک آن برای ارسال به تهران خبرداد و گفت: داوری نیز از سوی داوران مطرح کشوری که از سوی تهران مشخص می‌شود، انجام می‌شود.

ناصر بیان داشت: طبق سال‌های گذشته تا روز خبرنگار نتایج ششمین جشنواره نیز اعلام می‌شود اگر چه به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم حضوری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها در حال حاضر ممنوع است و باید متناسب با شرایط مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار شود، افزود: با وجود مشکلات اقتصادی موجود بر سر راه رسانه‌های استان زنجان، اصحاب رسانه این استان استقبال خوبی از جشنواره داشته و مشارکت خوبی رقم زده شد.

این مسئول بیان داشت: زنجان جزو معدود استان‌هایی است که هر ساله این جشنواره را برگزار می‌کند و مشکلات موجود برسر راه رسانه‌ها مانع برگزاری آن نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر