logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۶۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

تقاضای لاستیک در استان زنجان بالا رفته است

تقاضای-لاستیک-در-استان-زنجان-بالا-رفته-است
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به عرضه و وضعیت بازار لاستیک در استان زنجان گفت: درخواست سهمیه لاستیک به دلیل نگرانی مردم از بالا رفتن قیمت‌ها در استان زنجان افزایش یافته است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد موضوع افزایش قیمت لاستیک در استان زنجان اظهار کرد: تولیدکنندگان لاستیک به دنبال این بودند که از طریق عرضه کم قیمت‌ها را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کردند که افزایش قیمت‌ها با تایید این سازمان انجام می‌شود تصریح کرد: تا به امروز در مورد افزایش قیمت چیزی ابلاغ نشده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه تقاضای لاستیک در استان زنجان بالا رفته است ابراز کرد: میزان تقاضا بالاتر از نیاز استان بوده و مردم به دلیل نگرانی از افزایش قیمت‌ها درخواست سهمیه کردند.

وی با بیان اینکه تصمیمی که در حال حاضر گرفته شده تعویض لاستیک بر روی خودرو انجام می‌شود عنوان کرد: درخواست‌های لاستیک به صورت روال گذشته انجام نمی‌شود و تعداد درخواست کنندگان بسیار افزایش یافته است.

فغفوری ابراز کرد: برای اینکه سهمیه به افرادی که نیاز واقعی دارند داده می‌شود و به همین دلیل لاستیک‌ها بر روی خودرو تعویض می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از طرفی هم چون کارخانه لاستیک در زنجان وجود ندارد عرضه در زنجان کاهش یافته است گفت: عرضه لاستیک از طرف واحدهای تولید کاهش یافته است.

رئیس سازمان صمت استان زنجانابراز کرد: واردات لاستیک به استان زنجان بیشتر از طریق استانهای یزد، اصفهان و تهران انجام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر