logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۶۷۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

اقشار ضعیف جامعه در هر برنامه توسعه‌ای نباید فراموش شوند/ طرح توزیع کالاهای اساسی در مرحله مقدماتی است

اقشار-ضعیف-جامعه-در-هر-برنامه-توسعه‌ای-نباید-فراموش-شوند-طرح-توزیع-کالاهای-اساسی-در-مرحله-مقدماتی-است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به اسم توسعه اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه زیرچرخ آن بمانند.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: طرح نحوه توزیع کالاهای اساسی که از سوی برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است هنوز در فاز مقدماتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ارائه چنین طرح‌هایی باید منجر به توانمند شدن قشر پایین جامعه شود، افزود: کشور در حال حاضر مسیر توسعه را تجربه می‌کند اما توسعه نباید به هر قیمتی محقق شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: در کنار توسعه نباید اقشار کم در آمد جامعه زیرپا مانده و یا له شوند، عدالت حکم می‌کند جامعه در هر مسیری که گام می‌نهد، به اقشار کم درآمد توجه کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با اشکال مختلف می‌توان به مردم کم در آمد و آسیب پذیر کمک کرد، افزود: ارائه اسم یارانه نقدی، کارتی شدن ارائه کالاهای اساسی و یا هر طرحی که در این زمینه ارائه می‌شود باید جوهره آن حل مشکلات اقشار کم درآمد باشد.

طاهری ادامه داد: گاهی مطرح می‌شود که توسعه می‌تواند جبران کمبودها را نماید اما نباید به اسم توسعه عده‌ای زیرچرخ آن بمانند.

وی برضرورت ارائه راهکارهای جدی برای کمک به اقشار آسیب پذیر و کم در آمد جامعه تاکید کرد و گفت: باید این راه‌حل‌ها به گونه‌ای باشد که تورم ایجاد نکرده و کمک مناسبی برای مردم کم درآمد باشد.

به گزارش موج رسا، طرح نحوه توزیع کالاهای اساسی از سوی برخی نمایندگان به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است که در قالب این طرح، دولت ملزم می‌شود تا کالاهای اساسی مورد نیاز را با استفاده از کالا برگ یا کارت الکترونیکی یا روش‌های مشابه دیگر در اختیار مردم قرار دهد. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر