logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۶۷۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

1500 نفر از اصحاب فرهنگ و رسانه زنجان شرایط دریافت تسهیلات کرونا را دارند

1500-نفر-از-اصحاب-فرهنگ-و-رسانه-زنجان-شرایط-دریافت-تسهیلات-کرونا-را-دارند
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:در حال حاضر یک هزار و 500 هنرمند و خبرنگاران زنجانی دارای شرایط لازم برای دریافت تسهیلات کرونا هستند.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر ثبت‌نام هنرمندانی که فقط دارای کد کارگاهی هستند در سامانه کارا منتفی شده و هنرمندانی که دارای بیمه هستند می‌توانند برای دریافت تسهیلات در این سازمانه ثبت‌نام کنند.

وی افزود: همه هنرمندانی که بیمه آنها از طریق دولت پرداخت نمی‌شود، می‌توانند تا آخر تیرماه در سامانه کارا ثبت‌نام کرده اطلاعات خود را تکمیل کنند.

این مسئول بیان داشت: بر اساس دستورالعمل‌های موجود، به بانک‌های عامل باید به درخواست‌های هنرمندان رسیدگی و تسهیلات را پرداخت کرده و از یک آبان نسبت به تقسیط تسهیلات اقدام کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: این سامانه برای خبرنگارانی که بیمه آنها دولتی نیست باز بوده و اصحاب رسانه استان می توانند با مراجعه به سامانه کارا، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

علیمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 400 نفر از هنرمندان استان بیمه هستند، افزود: 40 نفر از خبرنگاران استان نیز دارای بیمه خبرنگاری هستند.

وی تصریح کرد:  در استان زنجان 80 آموزشگاه و موسسه فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند که در صورت زیان دیده بودن از بیماری کرونا می‌توانند در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر بین یک هزار تا یک هزار و 500 نفر در استان زنجان دارای شرایط لازم برای ثبت‌نام در سامانه کارا هستند که می‌توانند با مراجعه به این سازمانه ثبت‌نام نمایند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر