logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۶۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

ساختمان کنگره 3535 شهید استان زنجان هفته آینده افتتاح می‌شود

ساختمان-کنگره-3535-شهید-استان-زنجان-هفته-آینده-افتتاح-می‌شود
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ساختمان کنگره 3535 شهید استان زنجان به منظور هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی استان، هفته آینده افتتاح می‌شود

سید شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: طبق روال ماه‌های گذشته، مقدمات کار برای برگزاری کنگره شهدا با قوت بیشتری آماده سازی شده و جلسات عملیاتی و کاربردی آن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ساختمان این کنگره تا یک هفته آینده افتتاح می‌‌شود، افزود: با افتتاح این ساختمان، فعالیت‌های ادارات متمرکز شده و برنامه‌ریزی‌های بهتری انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات با رده‌های نظامی استان از جمله تیپ مستقل 216 و ناجا، گفت: برای برگزاری کنگره شهدای استان، خاطرات و مستندات مربوط به شهدا و رزمندگان رده‌های نظامی استان جمع‌آوری می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش شهید مخبری در عملیات های دوران دفاع مقدس، افزود: عملیات هایی که این شهید در دوران دفاع مقدس حضور داشت و نقش تیپ 216 زنجان در این دوران طراحی و به رشته تحریر در می‌آید.

موسوی از مشخص شدن 100 موضوع برای نگارش کتب این کنگره خبر داد و گفت: برخی نویسندگان به ویژه در گروه‌های سنی، کودک و بزرگسال در قالب خاطره و داستان کار خود را آغاز کرده و مابقی نیز تالیف می‌شود.

وی تصریح کرد: در انتهای امسال 100 جلد کتاب در قالب خاطره، داستان و تاریخ شفاهی توسط محققان و نویسندگان استان زنجان برای این کنگره آماده سازی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر