logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۶۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

پلمب 2 واحد پیشخوان دولتی در زنجان/ تاکسی‌ها و اتوبوس‌هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند، توقیف می‌شوند

پلمب-2-واحد-پیشخوان-دولتی-در-زنجان-تاکسی‌ها-و-اتوبوس‌هایی-که-پروتکل-بهداشتی-را-رعایت-نکنند،-توقیف-می‌شوند
فرماندار زنجان با بیان اینکه رعایت پروتکل بهداشتی توسط حمل و نقل درون شهری اجباری شد گفت: تاکسی‌ها و اتوبوس‌هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند، توقیف می‌شوند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت زنجان در شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کل استان زنجان قرمز اعلام شده است و تداوم این وضعیت برای استان نگران کننده است.

وی با بیان اینکه در پیشخوان‌های دولتی، کارگزاری‌های بیمه و بورس باید پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند تصریح کرد: اولویت نخست این است که خدمات‌رسانی به مردم به صورت غیرحضوری انجام شود و انتظار داریم که این مراکز شرایطی را فراهم کنند تا حضور مردم در این دفاتر به حداقل برسد.

فرماندار زنجان عنوان کرد: افزایش ساعات کاری بانک‌ها پیشنهاد شده و در دستور کار قرار دارد و تصمیم‌گیری در این مورد هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در سطح شهر اجتماعات به صورت کامل رصد می‌شود ابراز کرد: آسیب شناسی‌‌ از اجتماعات انجام می‌شود و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد.

عسگری با اشاره به اینکه اگر بخواهیم فاصله گذاری اجتماعی را در جامعه به نحو احسن مورد اجرا بگذاریم نیاز به همکاری مردم و متولیان امر در بخش‌های مختلف از صنوف و کسبه‌ها هستیم افزود: در خصوص فعالیت پاساژ‌ها نگران هستیم و تذکرات لازم داده شده اما باید در این مکان‌ها اقدامات جدی‌تری صورت بگیرد.

وی با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط حمل و نقل درون شهری در زنجان عنوان کرد: در این راستا تاکیدات ویژه‌ای شده تا موارد بهداشتی در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها رعایت شود.

فرماندار زنجان بیان کرد: اگر هر خودرویی که در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیت می‌کند، پروتکل بهداشتی را رعایت نکند و همچنین به ظرفیت تعیین شده توجهی نداشته باشد علاوه بر اعمال جریمه 500 هزار تومانی خودروی مورد نظر توقیف و به پارکینگ هدایت خواهد شد.

وی ابراز کرد: اتوبوس‌های شهری نیز چنین وضعیتی دارند و اگر به پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند جلوی فعالیت آنها گرفته می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: هر گزارشی که توسط بازرسان و یا مردم کسب می‌کنیم نسبت به رفع آن با سرعت اقدام می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیتی که کادر درمانی در زنجان دارند نیاز به این است که همه مردم تلاش خود را معطوف به رعایت موارد بهداشتی کنند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه اگر واحدی یا دفاتری که مراجعات مردمی دارند پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند تذکر داده می‌شود و در صورت بی‌توجهی به تذکرات بلافاصله نسبت به پلمب آن اقدام می‌شود عنوان کرد: تا به امروز دو پیشخوان دولتی و یک کارگزاری در زنجان پلمب شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر