logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۶۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دادستان زنجان اعلام کرد؛

پلمپ 327 واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان

-پلمپ-327-واحد-صنفی-متخلف-از-پروتکل-پیشگیری-از-شیوع-کرونا-در-زنجان
دادستان زنجان از پلمپ 327 واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام والمسلمین محسن کرمی با اعلام این خبر  اظهار داشت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده مواردی که سلامت عامه مردم را تهدید می‌کند سرپیچی از تخلفات بهداشتی به حساب می آید.

وی افزود: عدم رعایت پروتل های بهداشتی و فاصله اجتماعی  در مکان‌های عمومی یا عرضه مواد غذایی توسط متصدیان فروشگاه‌ها بدون استفاده از ماسک و دستکش ، همه از موارد تخلفات بهداشتی است.

دادستان زنجان تصریح کرد: به منظور رعایت اصول بهداشتی  در صنوف مختلف در زنجان  از ابتدای سال 1399 تا 21 تیرماه    43560بازرسی با مشارک اماکن و دستگاههای نظارتی و بازرسی  در استان  انجام شده که در این راستا   به  395 واحد اخطاریه و5697 واحد نیز تذکرات جدی داده شده است .

دادستان زنجان  افزود: تاکنون 43560 مورد بازرسی از اصناف زنجان انجام گرفته است که تعداد 327 واحد به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی پلمب شده اند.

این مقام مسول اضافه کرد: اصناف و احد های خدمات دهی که پروتکل های بهداشتی را در مخموعه خود رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرف که در همین راستا کارگزاری مفید در زنجان پلمب شد.

وی بیان کرد:  رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط فعلی استان  امری ضروری است بنابر این از مردم  شریف استان تقاضا می کنیم با مسئولین  دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای رعایت فاصله های اجتماعی و حفظ سلامتی خود و اطرافیان نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند

حجت الاسلام  کرمی عنوان کرد: این بازرسی‌ها مشترک با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی استان، اتاق اصناف،  بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر