logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۶۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

وضعیت دو عضو شورای شهر زنجان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

وضعیت-دو-عضو-شورای-شهر-زنجان-تا-یک-ماه-آینده-مشخص-می‌شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: وضعیت دو عضو دستگیر شده شورای اسلامی شهر زنجان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

علی محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سه عضو بازداشت شده شورای اسلامی شهر زنجان استعفای خود را به این شورا ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هنوز دو عضو دیگر دستگیر شده استعفانامه خود را به شورای اسلامی شهر زنجان ارائه نکرده‌اند، افزود: طبق قانون این افراد شش ماه فرصت برای استعفا داشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای علی‌البدل سه عضوی که استعفای خود را ارائه کردند، نیز انتخاب و شورای اسلامی شهر زنجان به فعالیت‌هایی خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان بیان داشت: رای نظارت قضایی تا شش صادر می‌شود و برابر قانون پس از شش ماه تعیین شده در قانون، جایگزین قطعی می‌شود چرا که اگر اعضای شورا به هر دلیلی تا شش ماه در جلسات شورا شرکت نکرده و وضعیت آنها تعیین تکلیف نشود، از شورا خارج و اعضای جایگزین معرفی می‌شوند.

محمودی با بیان اینکه هنوز یک ماه فرصت برای صدور  رای زمان باقی است، افزود: در صورت صدور رای وضعیت دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان نیز مشخص می‌شود.

وی از استعفای یک عضو شورای شهر نیک‌پی خبرداد و گفت: عضو علی‌البدل این عضو شورا نیز انتخاب و در جلسات شرکت می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر