logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۶۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان خبرداد

تمدید اعمال محدودیت‌ها به مدت یک هفته‌ در زنجان/ واحدهای صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

تمدید-اعمال-محدودیت‌ها-به-مدت-یک-هفته‌-در-زنجان-واحدهای-صنفی-موظف-به-رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی-هستند
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت استان زنجان، محدودیت‌ها در زنجان، بر اساس تصمیم ستاد کرونا استان یک هفته تمدید شد.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: با تمدید تعطیلی، مراکز تجمعی در زنجان اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه از 15 تیر تعطیلی یک هفته‌ای اعمال شده بود و برای بار دوم این تعطیلی‌ها تمدید شد، افزود: تنها راه کاهش محدودیت‌ها رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی استان در زمینه انتشار ویروس کرونا، اقدامات کنترلی در این زمینه از چند هفته گذشته تشدید یافته است و برای یک هفته دیگر همه مراکز تجمعی در زنجان تعطیل می‌شوند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه این تعطیلی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، افزود: با برگزار کنندگان مراسم در شهرهای دارای وضعیت قرمز برخورد جدی می‌شود.

مرادی گفت: بر اساس دستورالعمل جدید، همه اماکن ورزشی، مساجد، مصلی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و قهوه‌خانه‌ها در شهرهای اعلام شده همچنان تعطیل باقی می‌مانند.

وی از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، فرهنگی به مدت یک هفته دیگر خبرداد و گفت: در صورت لزوم این تعطیلی‌ها ادامه می‌یابد.

این مسئول برضرورت استفاده مردم از ماسک در اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: در دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده از ماسک برای کارمندان و ارباب رجوع اجباری شده است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه همه واحدهای صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، افزود: بازرسی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر