logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۶۶۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان خبر داد؛

محور زنجان- قزوین همچنان پر حادثه‌ترین محور در استان است

محور-زنجان-قزوین-همچنان-پر-حادثه‌ترین-محور-در-استان-است
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه محور زنجان- قزوین همچنان پر حادثه‌ترین محور استان است گفت: عامل بیش از 85 درصد از تصادفات در استان زنجان انسانی است.

محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیشتر عوامل تصادفات در استان زنجان عامل انسانی است اظهار کرد: نقاط حادثه خیزمحورهای مواصلاتی استان زنجان شناسایی شده و به راهداری استان زنجان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه جداسازی لاین اتوبان‌ها با نصب نیوجرسی در محورهای استان زنجان اقدام بسیار خوبی است تصریح کرد: با راه اندازی این عملیات در نقاط حادثه خیز می‌تواند در کاهش تصادفات استان زنجان موثر باشد.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه نصب روشنایی در برخی از مسیرها جلو حادثه را می‌گیرد عنوان کرد: متاسفانه بیش از 85 درصد از به دلیل خطای انسان رخ می‌دهد.

وی ابراز کرد: اتوبان زنجان- قزوین از جمله اتوبان‌های کیفی استان زنجان محسوب می‌شود ولی با این وجود بیشترین تصادفات در این محور اتفاق می‌افتد.

عظیمی با تاکید براینکه متاسفانه درصد بیشتری از تصافات در استان زنجان بی‌دلیل بی‌توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی اتفاق می‌افتد گفت: سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و خستگی و خواب آلودگی بیشتر عواملی که منجر به حادثه می‌شود.

وی با بیان اینکه عامل جاده‌ای در وقوع تصادفات تنها 5 تا 6 درصد است ابراز کرد: در برخی موارد وضعیت جاده‌ای نیز منجر به وقوع حادثه می‌شود و این امر در زنجان اتفاق می‌افتد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر