logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۶۶۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

مسابقه کتابخوانی مسئله حجاب در زنجان برگزار می‌شود

مسابقه-کتابخوانی-مسئله-حجاب-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی مسئله حجاب به همت سازمان بسیج هنرمندان، در زنجان برگزار می‌شود.

سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی از سوی بسیج هنرمندان زنجان برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت سئوالات از طریق فضای مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: این مسابقه از کتاب مسئله حجاب شهید مطهری طراحی شده است و علاقه‌مندان تا 30 تیرماه سال جاری فرصت شرکت در این مسابقه را دارند.

این مسئول بیان داشت: علاقه‌مندان پس از دریافت سئوالات باید پاسخ‌های خود را از طریق شماره اعلامی در شبکه اجتماعی واتسآپ به سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: پس از دریافت پاسخ، نتایج این مسابقه اعلام و به 5 نفر از شرکت کنندگان، 5 کارت هدیه 50 هزار تومانی اهدا می‌شود.

موسوی از برگزاری کلاس دکوراسیون و طراح داخلی با حضور علاقه‌مندان به این هنر از سوی سازمان بسیج هنرمندان زنجان خبرداد و گفت: این دوره آموزشی در آموزشگاه خانه معماری با همکاری سازمان بسیج هنرمندان زنجان در حال برگزاری است.

وی برضرورت شرکت هنرمندان زنجانی در مسابقه ملی عکسنوشت  با عنوان "جهاد عرصه سلامت" تاکید کرد و گفت: این مسابقه نیز با موضوع کرونا و دوران قرنطینه برگزار شده است که علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر