logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۶۶۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

آغاز پویش اصناف زنجان در استفاده از ماسک/ بازرسی از واحدهای صنفی و اماکن عمومی ادامه دارد

آغاز-پویش-اصناف-زنجان-در-استفاده-از-ماسک-بازرسی-از-واحدهای-صنفی-و-اماکن-عمومی-ادامه-دارد
فرماندار زنجان گفت: اصناف زنجان ضمن استفاده از ماسک، مراجعان کنندگان را نیز به استفاده از ماسک دعوت می‌کنند.

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به منظور قطع انتشار ویروس کرونا در زنجان، بازدید از مراکز تهیه، توزیع، طبخ و فروش مواد غذایی از اول تیرماه تشدید و تذکرات لازم برای واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعاییت نمی‌کنند، داده شده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از اماکن عمومی در سطح شهر از جمله ورزشگاه‌ها، کارخانجات، دفاتر پیشخوان دولت، دانشگاه‌ها، مطب‌ها و پارک‌ها، خاطرنشان کرد: با هر واحدی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، برخورد جدی می‌شود.

این مسئول برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: در روزهای اخیر وضعیت بهتر شده است و انتظار می‌رود میزان رعایت مردم، افزایش یابد.

فرماندار زنجان با اشاره به استفاده بیش از 95 درصد واحدهای عرضه شهر زنجان از کارتخوان، افزود: از ادارات و سازمان‌های دولتی نیز بازرسی‌های لازم انجام و همه موظف به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

عسگری با اشاره به فعالیت 45  دفتر پیشخوان دولت در زنجان، گفت: بازرسی‌های لازم انجام و برای چندین مورد تشکیل پرونده شده است که در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی این واحدها تعطیل می‌شوند.

وی از کنترل بانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و نانوایی‌ها در سطح شهر خبرداد و گفت: 90 درصد مجموعه رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی نیز در بازرسی‌های انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

فرماندار زنجان با اشاره به تعطیلی چند کارگزاری بورس در زنجان، گفت: به سایر کارگزاری‌ها تذکرات لازم داده شده است.

عسگری از راه‌اندازی پویش استفاده از ماسک در بین اصناف خبرداد و گفت: با رعایت بیشتر فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی  زنجیره کرونا قطع می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر