logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۶۶۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس فتای استان زنجان خبرداد

کاهش 20 درصد جرائم مالی فضای مجازی در استان زنجان

کاهش-20-درصد-جرائم-مالی-فضای-مجازی-در-استان-زنجان
رئیس پلیس فتای استان زنجان از کاهش جرائم مالی در فضای مجازی خبرداد و گفت: میزان جرائم مالی امسال 20 درصد کاهش یافته است.

محمد‌علی آدینه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به راه اندازی رمز پویا در جلوگیری از جرائم مالی در استان زنجان اظهار کرد: راه اندازی رمز پویا برداشت‌های غیرمجاز را غیرفعال کرده است.

وی تصریح کرد: روز پویا باعث شده امنیت کاربران اینترنتی در حوزه بانکداری‌های الکترونیک افزایش یابد و کلاهبرداران به سمت کلاهبرداری از روش ‌سایت‌های بازار و دیوار می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان شایع سازی در فضای مجازی را از دیگر تخلفات فضای مجازی عنوان کرد: و افزود: با شایعه پراکنان نیز به صورت جدی برخورد می‌شود و از مردم می‌خواهیم به این شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار روز را از سایت‌ها معتبر و مجوزدار دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌هایی که در حوزه جرائم فضای مجازی تشکیل می‌شود به صورت جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد تاکید کرد: امسال 90 درصد جرائم فضای مجازی کشف شده است.

آدینه لو با تاکید براینکه پلیس فتا به صورت جدی به فضای مجازی ورود کرده و خصوص پاکسازی و ایجاد محیط امن برای کاربران در این بستر اقدام کرده است گفت: مقابله با ترویج خشونت از جمله مواردی است که به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع ترغیب جوانان به موضوعات غیراخلاقی به شدت رصد می‌شود خاطر نشان کرد: پلیس فتا به این موارد به صورت ویژه وارد شده است.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر