logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۶۶۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

حجم ترافیک در آزاد راه‌های زنجان بالا است/ دو حادثه مرگبار 2 کشته برجای گذاشت

حجم-ترافیک-در-آزاد-راه‌های-زنجان-بالا-است-دو-حادثه-مرگبار-2-کشته-برجای-گذاشت
جانشین پلیس راه استان زنجان از وقوع دو حادثه مرگبار در محورهای استان زنجان خبرداد و گفت: این دو حادثه دو کشته برجای گذاشت.

محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای اصلی زنجان اظهار کرد: امروز در محورهای زنجان- خرمدره و اتوبان زنجان- قزوین و زنجان- بیجار شاهد ترافیک نیمه سنگین بودیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه با افزایش شیوع دوباره بیماری کرونا همچنان شاهد افزایش ترافیک و مسافرت‌ها در محورهای استان زنجان هستیم گفت: طی 24 ساعت گذشته نیز دو حادثه مرگبار محورهای استان زنجان رخ داد.

جانشین پلیس راه استان زنجان به برخورد دو دستگاه خودرو پراید در محور زنجان- بیجار گفت: در این حادثه یکی از خودروها واژگون شده و یکی از سرنشینان آن به دلیل جرحات وارده جان خود را از دست داد.

وی علت این حادثه را انحراف به چپ یکی از خودروها عنوان کرد و افزود: راننده پراید واژگون شده به بیمارستان منتقل شد.

عظیمی از حادثه دیگر برخورد یک دستگاه پراید با کامیون در محور زنجان- تبریز خبرداد و افزود: این حادثه در 42 کیلومتری زنجان اتفاق افتاده بود که علت حادثه انحراف به چپ سواری پراید بود.

وی گفت: در این حادثه راننده پراید به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و سرنشینان پراید مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. //ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر