logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۶۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اعتبارات ورزشی استان زنجان را در حوزه عمرانی هزینه نمی‌کنیم

اعتبارات-ورزشی-استان-زنجان-را-در-حوزه-عمرانی-هزینه-نمی‌کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اعتبارات مربوط به ورزش دارای فصول متفاوتی هستند و نمی‌توان هزینه مسابقات را برای حوزه عمران در نظر گرفت.

علی خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از اعتبار ورزش نمی‌توان برای اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده کرد و در حال حاضر در استان بسیاری از فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کووید 19 فعالیت‌های ورزشی از جمله مسابقات استانی، ملی و قهرمانی تعطیل شده است، افزود: اعتبارات مسابقات ورزشی تنها برای ورزش هزینه می‌شود که امیدواریم با پایان انتشار بیماری کرونا، برنامه‌های ورزشی رونق گیرد.

این مسئول تصریح کرد: اعتبارات مربوط به ورزش دارای فصول متفاوتی هستند و نمی‌توان هزینه مسابقات را برای حوزه عمران در نظر گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: در صورت لزوم اعتبارات ورزشی استان در زمینه‌های استعداد یابی و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هزینه می‌شود که امیدواریم تا پایان سال این امر محقق شود.

خلیلی در خصوص اختصاص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده در حوزه ورزش، افزود: این اعتبار نیز در دو حوزه عمرانی و جاری هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: یکسری از اعتبارات نیز از محل ارزش افزوده برای هئیت‌های ورزشی و فعالیت جوانان هزینه می‌شود که در صورت اختصاص برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام می‌شود.

این مسئول برضرورت قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا از سوی مردم تاکید کرد و گفت:  مردم شریف استان با رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن و پیشگیری می‌توانند مسئولان را در این زمینه یاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با پایان انتشار ویروس کرونا، ورزشگاه‌ها مجدد بازگشایی شده و فعالیت‌های ورزشی از سر گرفته می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر