logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۶۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

واحدهایی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند

واحدهایی-که-پروتکلهای-بهداشتی-را-رعایت-نکنند،-پلمب-می‌شوند
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در واحدهای صنفی گفت: رعایت پروتکلها الزامی بوده و اگر واحدی موارد بهداشتی را رعایت نکند پلمب خواهد شد.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی در استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه اکثر واحدهای صنفی موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و تنها درصد کمی از واحدها رعایت نمی‌کنند که در صورت مشاهده تذکرات لازم داده می‌شود.

وی با تاکید براینکه بازرسان فعالیت واحدهای صنفی را رصد می‌کنند و اگر واحدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند تذکر داده می‌شود و در صورت عدم توجه به تذکرات داده شده نسبت به پلمب آن اقدام می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر مراقبت‌ها از سوی مردم افزایش یافته و این موضوع نگرانی افزایش تعداد مبتلایان را کم کرده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه آرایشگاه‌ها اجازه فعالیت داشتند که اخیرا به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانویه اجازه فعالیت ندارند گفت: زمان پایان محدودیت آرایشگاه‌ها مشخص نیست.

وی با تاکید براینکه قلیان سراها همچنان اجازه فعالیت ندارند و اگر به صورت زیر زمینی فعالیت کنند غیرمجاز بوده و در مشاهده برابر قانون برخورد خواهد شد ابراز کرد: با قرمز شدن وضعیت زنجان در خصوص بیماری کرونا برگزاری مراسمات در تالارها ممنوع اعلام شده و تا زمان بازگشت وضعیت استان به سفید این محدودیت اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر غذا خوریها فعالیت می‌کنند و محدودیت ویژه برای آنها صادر نشده است گفت: رعایت بهداشت در غذا خوری‌ها جزو تاکیدات مرکز بهداشت استان بوده و به دلیل اینکه به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است به صورت مستمر رصد می‌شوند و در صورت مشاهده بی‌توجهی به رعایت بهداشت برخورد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در خصوص برخورد با قیلیانسراهایی که به صورت زیرزمینی و غیرمجاز فعالیت دارند گفت: اخیرا چند مورد از قلیان سراها که فعالیت غیرمجاز داشتند شناسایی و با آنها برخورد شد و در برخی از شهرستانها نیز مواردی را داشتیم که نسبت به پلمب آنها نیز اقدام شد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر