logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۶۶۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پیگیری لازم برای افتتاح پارک موزه دفاع مقدس انجام می‌شود

پیگیری-لازم-برای-افتتاح-پارک-موزه-دفاع-مقدس-انجام-می‌شود
استاندار زنجان از پیگیری لازم برای افتتاح پارک موزه دفاع مقدس استان با مسئولان کشوری خبرداد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس زنجان، اظهار داشت: شیطنت آمریکا و ایادی آن هیچ موقع حذف نشده بلکه با شدت تمام و مستمر ادامه دارد.

وی افزود: باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بوده و اقدامات عملی توام با اقتدار انجام شود و برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان باید اقدامات لازم انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های آخر کشور در برگزاری این کنگره است و می‌توان از تجارب استان‌های برگزار کننده در زمینه این کنگره استفاده کرد، افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های لازم این کنگره در سطح مطلوبی برگزار شود.

استاندار زنجان گفت: باید سطح برگزاری این کنگره متفاوت‌تر بوده و همه مسائل و مشکلات کنگره‌های برگزار شده احصا شده و باید با اشراف به این مشکلات این کنگره برگزار شود.

حقیقی ادامه داد: ضروری است با همت و تلاش لازم و آسیب شناسی لازم در شرایط بهتری این کنگره برگزار شود.

وی با بیان اینکه بخشی از برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس و هم رونمایی از کتاب‌ها در هفته دفاع مقدس و توزیع آن در کنگره انجام شود، افزود: بخشی از برنامه‎های کنگره 3535 شهید استان زنجان در هفته مقدس برگزار و زمینه لازم برای برگزاری این کنگره فراهم شود.

استاندار زنجان از پیگیری لازم برای افتتاح پارک موزه دفاع مقدس استان با مسئولان کشوری خبرداد و گفت: باید کارهای کنگره ملی شهدای استان تا پایان سال به اتمام برسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر