logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۶۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه ستاد سالگرد هفته دفاع مقدس زنجان مطرح شد؛

بازنمایی عملیات بیت‌المقدس در شهر زنجان

بازنمایی-عملیات-بیت‌المقدس-در-شهر-زنجان
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:بازنمایی عملیات بیت‌المقدس در شهر زنجان برگزار می‌شود که در این عملیات رزمندگان زنجان حضور تاثیرگذاری داشته و شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی شده است.

به گزارش موج رسا;  قاسم محمدی،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در جلسه، ستاد گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس زنجان، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مربوط به همه مردم است و برای دیده شدن نقش رزمندگان، ایثارگری‌های ایثارگران و شهدا احداث چنین مجموعه‌هایی ضروری است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان زنجان برگزار می‌شود که ضروری است در برنامه‌ها به تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی توجه شده و همه سازمان‌ها و نهادها در اجرای آن همکاری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای توجه به شعار سال و شعار "ما قوی هستیم" برگزار می‌شود که برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای برگزاری مطلوب کنگره 3535 شهید استان زنجان در نظر گرفته می‌شود.

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی از سوم خرداد تا روز شهید به همین مناسبت در استان برگزار می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس در راستای سیاست‌های کلی این هفته، بازنمایی عملیات بیت‌المقدس در شهر زنجان برگزار می‌شود که در این عملیات رزمندگان زنجان حضور تاثیرگذاری داشته و شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ انقلابی، ولایتمداری، خود باوری دینی و ملی و فرهنگ ایثار و شهادت خبرداد و گفت: یادواره‌های مختلفی به مناسبت این هفته در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه امسال برای هر استان یک هفته دفاع مقدس از سوی مرکز پیش‌بینی شده است، افزود: هفته دفاع مقدس استان زنجان از 11 تا 17 بهمن ماه سال جاری است که برنامه‌های مختلفی در این هفته برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: همه برنامه‌های این هفته با لگوی کنگره 3535 شهید استان زنجان برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه برگزاری این کنگره در سال آینده برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر