logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۶۶۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

معوقات ایثارگران پرداخت می‌شود

معوقات-ایثارگران-پرداخت-می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: با تصمیم سازمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معوقات جامعه ایثارگری استان زنجان پرداخت می‌شود.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: اسناد معوقات ایثارگران استان زنجان از سال‌های گذشته به مرکز برای پرداخت ارسال شده است و با دستورالعمل‌های ارائه شده این معوقات پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه معوقات پاداش خانواده شهدا از سال 95 باقی مانده و هنوز پرداخت نشده است، افزود: معوقات مرخصی شهدا نیز از سال 92 هنوز پرداخت نشده است.

این مسئول بیان داشت: درخواست پرداخت معوقات جامعه ایثارگری و خانواده‌های شهدا جزو  مطالبات قانونی بوده و بر اساس تصمیم مرکز این معوقات هر چند سال یکبار با اختصاص اعتبار لازم پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه معوقات هزینه‌های بهداشت و درمان جامعه ایثارگری استان باید از سال 97  پرداخت شود، افزود: برخی معوقات نیز از سال گذشته باقی مانده است که از سوی مرکز به جامعه ایثارگری پرداخت می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: معوقات شهریه دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی باقی مانده است که جمع بندی و به مرکز برای پرداخت ارائه شده است که در صورت تایید نهایی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به دستور صریح رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات ایثارگران، گفت: پرداخت معوقات از اولویت‌های مهم سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر