logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۶۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

محدودیت‌های جدید تا یک هفته در زنجان اعمال می‌شود/ افزایش تعداد بیماران کرونایی نگران کننده است

محدودیت‌های-جدید-تا-یک-هفته-در-زنجان-اعمال-می‌شود-افزایش-تعداد-بیماران-کرونایی-نگران-کننده-است
فرماندار زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید تا یک هفته آینده در زنجان گفت: شرایط فعلی افزایش تعداد بیماران کرونایی در زنجان نگران کننده است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اعمال محدودیت‌های جدید در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت استان زنجان نگران کننده است و نگران این هستیم در صورت ادامه این شرایط وضعیت سخت‌تر شود.

وی با تاکید براینکه شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری در استان زنجان هستیم تصریح کرد: برگزاری مراسمات و تجمعات نگرانی‌ها را دو چندان کرده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه اگر مردم بی‌توجه باشند زنجان از مرز هشدار می‌گذرد و با این وضعیت شرایط سخت‌تر می‌شود گفت: در حال حاضر بیمارستان‌ها درگیر بوده و مراکز درمانی تحت فشار هستند.

وی با بیان اینکه از گذشته برخی از محدودیت‌ها وجود داشت و محدودیت‌های جدیدی نیز به مدت یک هفته در زنجان اعمال شد بیان کرد: باشگاه‌های ورزشی، قهوه‌خانه‌ها، کافه‌ها و آرایشگاه‌ها نیز به این محدودیت‌ها اضافه شدند.

عسگری با بیان اینکه نماز جماعت در مساجد برگزار می‌شد یک هفته برگزار نخواهد شد عنوان کرد: مجموعه آموزشگاه‌ها و همه مراکز آموزشی نیز تا هفته آینده تعطیل خواهند بود تا بعد از یک هفته تصمیمات جدید اعمال شود.

وی با بیان اینکه بازار زنجان و اصناف جزو این محدودیت‌ها نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز الزامی است ابراز کرد: یکی از الزامات اصناف ارائه خدمات به مشتریانی که از ماسک استفاده می‌کنند بوده و انتظار ما این است که اصناف هم همکاری داشته باشند تا روند محدودیت‌ها بیشتر نشود.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه واحدهای صنفی از ارائه خدمات به مشتریانی که ماسک ندارند پرهیز کنند گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد و تعداد مبتلایان بیشتر شود محدودیت‌ها قطعا افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مردم همکاری کنند تا پویش استفاده از ماسک در سطح شهرستان ایجاد شود عنوان کرد: بانک‌ها نیز پروتکل‌ها را جدی‌تر بگیرند و سعی داشته باشند خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه دهند.

عسگری با تاکید براینکه یکی از کارگزاری‌ها که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کرد تعطیل شد ابراز کرد: مقدمات تعطیلی دو مورد از پیشخوان‌های دولتی که فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها بهداشتی را رعایت نمی‌کردند نیز فراهم شد.

وی خاطر نشان کرد: بانک‌ها هم از این موضوع مستثنی نیستند و علاوه بر رعایت بهداشت از سوی کارکنان باید شرایطی را فراهم کنند تا فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نیز از سوی مردم رعایت شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر