logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۶۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی زنجان خبرداد

اجرای طرح نهضت جهش تولید در 500 روستای استان زنجان

اجرای-طرح-نهضت-جهش-تولید-در-500-روستای-استان-زنجان
مسئول بسیج سازمان مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان گفت: طرح نهضت جهش تولید در 500 روستای استان زنجان اجرایی می‌شود.

عباس مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: طرح سراسری نهضت جهش تولید در عرصه‌های کشاورزی و دامپروری در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلات از مهمترین اهداف این طرح محسوب می‌شود، افزود: این طرح بر روی محصولات استراتژیک اجرایی می‌شود.

این مسئول از حضور کارشناسان امور باغی و دامی سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در روستاهای هدف طرح خبرداد و گفت: طرح نهضت جهش تولید در زمینه گندم دیم در زنجان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازمان مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به شبکه بندی‌های انجام شده برای اجرای این طرح،بیان داشت: مشاوران و مربیان این سازمان به 500 روستای استان اعزام شده و مشاوره‌های لازم را در زمینه کاشت، داشت و برداشت به کشاورزان ارائه می‌شود.

مولایی با بیان اینکه این نهضت در زمینه گوشت قرمز در دام سبک نیز اجرایی می‌شود، ادامه داد: مربیان و کارشناسان علوم دام در زمینه مبارزه با بیماران دامی از اواخر شهریور ماه به روستاها اعزام می‌شوند.

وی گفت: طرح همگام با کشاورز در سایر محصولات راهبردی از جمله برنج، کلزا و میوه‌های درختی نیز در حال اجرا در روستاهای استان زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر