logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۶۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

متقاضیان مسکن اطلاعات خود را تکمیل کنند/ ریزش‌های جدید اعلام می‌شود

متقاضیان-مسکن-اطلاعات-خود-را-تکمیل-کنند-ریزش‌های-جدید-اعلام-می‌شود
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان سه مرحله طرح اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانویه فراهم شده است.

سعید شاهین فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانویه تمدید شد و متقاضیان می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان این تصمیم از سوی وزارت راه و شهرسازی اتخاذ شده است و افرادی که پیامک ویرایش اطلاعات را دریافت کردند، می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استعلامات این افراد انجام شده و در وضعیت در انتظار بررسی قرار دارند که می‌توانند ویرایش‌های لازم را انجام دهند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: برای ویرایش اطلاعات مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضیان در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن ضروری بوده و شامل همه ثبت‌نام کنندگان مرحله اول، دوم و ثبت‌نام پیامکی می‌شود.

شاهین فر با بیان اینکه ویرایش اطلاعات سایر متقاضیان نیز که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است نیز انجام می‌شود، ادامه داد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 وی تصریح کرد: با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای استان زنجان اطلاعات همه افراد بررسی شده و در صورت نداشتن مغایرت، ثبت‌نام افراد قطعی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: افراد ثبت‌نام کننده باید شرایط لازم را برای استفاده از طرح اقدام ملی مسکن داشته و فرم "ج" آنها سفید بوده و از تسهیلات دولتی مسکن استفاده نکرده باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر