logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۶۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

تورهای گردشگری اجازه ورود به استان زنجان را ندارند

تورهای-گردشگری-اجازه-ورود-به-استان-زنجان-را-ندارند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در حال حاضر هیچ توری اجازه ورود به استان زنجان را به دلیل تشدید انتشار ویروس کرونا، ندارد.

امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا و اعلام وضعیت اضطراری، بازدیدها و نظارت و سرکشی‌های از تاسیسات گردشگری افزایش یافته است.

وی افزود: بازرسی‌های لازم از تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجموعه‌های گردشگری، اقامتگاه‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و مجتمع‌های بین راهی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

این مسئول یادآور شد: با شیوع دوباره ویروس کرونا، بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان زنجان، از پنجم تیرماه فعالیت تورهای ورودی به استان زنجان ممنوع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بر اساس مصوبه ستاد کرونای کشور هتل‌ها بازگشایی شده است اما نظارت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان انجام می‌شود.

ارجمند تصریح کرد: دو مجموعه تاسیسات گردشگری و صنایع دستی با انتشار ویروس کرونا ضربات سنگینی را تحمل کردند و تاسیسات گردشگری در دو ماه ابتدای انتشار این ویروس فعالیت نداشتند که به شدت متضرر شدند.

وی گفت: 40 میلیارد تومان خسارت در مجموع به تاسیسات گردشگری استان زنجان با انتشار ویروس کرونا، وارد آمد که حمایت‌های لازم از این قشر می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر