logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۶۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بیمارستان‌های خصوصی نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی را تامین کنند

بیمارستان‌های-خصوصی-نیازمندی‌های-دانشگاه-علوم-پزشکی-را-تامین-کنند
استاندار زنجان با تاکید بر لزوم همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا گفت: بیمارستان‌های خصوصی نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی را تامین کنند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی در جلسه ستاد کرونا استان زنجان با اشاره به وضعیت این بیماری در استان اظهار کرد: اکنون در شرایطی نیستیم که بهانه گیری کنیم و باید با دانشگاه علوم پزشکی که در خط مقدم مقابله با کروناست همکاری کنیم.

وی با بیان اینکه امروز پای سلامت و جان مردم در میان است، ابراز کرد: همه حتی بیمارستان‌های خصوصی و مراکز دولتی باید نیازمندی‌های دانشگاه و مراکز بهداشت را تامین کنند.

استاندار زنجان افزود: اکنون که فعالیت همیاران پیشگیری از کرونا در روستاها با همکاری دهیاران و بخشداران آغاز شده، فرمانداران هم با تمام توان شهرستان، در میدان باشند.

وی تصریح کرد: در شرایط مقابله با کرونا بیمه ها هم باید همچنان به تعهدات خود عمل کنند و اگر نیاز به مکاتبه و هماهنگی با مقامات کشوری داشت اعلام کنند تا برای حل مشکل اقدام شود.

حقیقی با تاکید بر اینکه ️اگر اوضاع برخی شهرستان‌ها در این روزها همینطور پیش رود به ناچار محدودیت‌ها برخواهد گشت، گفت: مردم باید بهداشت فردی را رعایت کنند وگرنه شوخی گرفتن کرونا مساوی است با افزایش تعداد مبتلایان، مرگ ومیر و همچنین اِشغال همه تخت‌های بیمارستانی که در قبال این موضوع کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند در برابر سلامت دیگران شرعا و قانونا مسوول هستند.

وی ادامه داد: همه عوامل و کادر درمان با تمامی سختی‌ها همچنان ایستاده اند و خدمت می‌کنند و این بی انصافی است عده ای بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی زحمت کادر درمان را دوچندان می کنند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام متخصصان در استان زنجان عامل اصلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا حضور در تجمعات و مهمانی‌ها از جمله مراسم جشن و ترحیم است.

وی در مورد فعالیت تالارها نیز گفت: مخالفتی با فعالیت تالارها نداریم اما مسوولان تالارها موظفند با نظارت بر بهداشت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین متعهد شدن به رعایت این موارد فعالیت کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر