logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۶۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

بازار سیمان در زنجان از التهاب افتاد/ قیمت اقلام در بازار زنجان رصد می‌شود

بازار-سیمان-در-زنجان-از-التهاب-افتاد-قیمت-اقلام-در-بازار-زنجان-رصد-می‌شود
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه اخیرا بازار سیمان به دلیل افزایش قیمت‌ها ملتهب شده بود گفت: با تعیین افزایش قیمت بازار سیمان به حالت عادی برگشت.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نظارت بر بازار زنجان اظهار کرد: در حال حاضر نظارت بر بازار زنجان به صورت مستمر انجام می‌شود و برخوردها نیز بدون ملاحظه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز نوسانات قیمت سیمان در بازار اتفاق افتاد گفت: بازرسان سازمان صمت استان به قوت به این مورد ورود کردند و بازار به صورت کامل رصد شد و از تخلفات احتمالی جلوگیری شد.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه تا زمان اعلام قیمت رسمی خرده فروشی‌ها و مصالح فروشی‌های سطح شهر زنجان مورد بازدید قرار گرفت بیان کرد: جلوی احتکار احتمالی سیمان در زنجان گرفته شد و با کمترین مشکل از التهاب بازار گذر کردیم.

وی با بیان اینکه از نزدیک بر روند عرضه و تولید سیمان در زنجان نظارت شد گفت: تنها دو سه مورد بود که با تذکر فعالیت‌شان را آغاز کردند و این موضوع برخلاف برخی از استانها به مرحله حاد نرسید.

مسلمی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز با مشکل قیمت مرغ در زنجان مواجه هستیم که به دلیل کمبود نهاده قیمت مرغ کمی بالاتر از نرخ مصوب است گفت: باید کمی مرغداری‌ها در این راستا همکاری لازم را داشته باشند تا وضعیت روند عادی برگردد.

وی گفت: مرغداران نیز حرف‌های به حقی در خصوص نبود نهاده دارند و در حال حاضر نهاده در بازار آزاد نیز کم است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان گفت: با این حال بازرسی‌ها طبق روال گذشته انجام می‌شود و بازرسان به موضوع رعایت بهداشت توسط اصناف تاکید دارند و رعایت این امر از الزامات ستاد مبارزه با کرونا استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه بعد از تصویب قیمت نان در زنجان بیش از یک هزار و 800 بازرسی انجام شد عنوان کرد: 337 تخلف نانوایی کشف شد و سهمیه 14 واحد نانوایی نیز قطع شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر