logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۶۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس واحد قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در بستر فضای مجازی

برگزاری-برنامه‌های-دهه-کرامت-در-بستر-فضای-مجازی
رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تعمیق فرهنگ غنی رضوی در بین مردم محسوب می‌شود.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه کرامت با برنامه‌ریزی‌های لازم در استان زنجان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای تعمیق فرهنگ غنی رضوی است، افزود: این دهه فرصتی برای گسترش پیام فرهنگ رضوی در بین مردم محسوب می‌شود که اجرای برنامه‌های تاثیرگذار در این زمینه ضروری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کووید 19، برنامه‌های این دهه در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود تا ضمن تاثیرگذاری لازم، آحاد مردم از آن بهره‌مند شوند.

رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برضرورت توجه به سبک زندگی حضرت معصومه (س) به عنوان الگوی دختران امروز و حضرت امام رضا (ع) به عنوان اسوه تاریخ تاکید کرد و افزود: توجه به سبک زندگی ائمه اطهار (ع) موجب الگوگیری جوانان و خانواده‌ها از سبک زندگی آنها می‌شود.

قاسمی گفت: توجه به فرهنگ غنی رضوی موجب حل بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه شده و در تربیت نیروی انسانی مبتنی بر آموزه‌های دینی تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در کشور علوی ایران ویژه بوده و مردم در مناسبت‌های مختلف ارادات خود را به ائمه اطهار اعلام می‌کنند که دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های این دهه و پرداختن به سبک زندگی حضرات معصوم (ع) است.

این مسئول از برگزاری مسابقه خاطره نویسی زیارت اولی‌ها و تجلیل از دختران کارکنان به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، خبرداد و گفت: برگزاری مسابقه دهه کرامت به مناسبت میلاد مسعود امام رضا (ع) و مشارکت در جشن‌های شهرستانی از دیگر برنامه‌های تعیین شده است.

رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: تجلیل از دختران فعال در انجمن‌های فرهنگی و هنری، تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتبی روز قدس و ارتحال امام خمینی (ره) و تقدیر از برگزیدگان مسابقه 30 روز ،30 سئوال از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

قاسمی از انتشار آثار خوشنویسان، شعرا و آثار هنرمندان  تجسمی در کانال‌ها و فضای مجازی خبرداد و گفت: شب شعر دهه کرامت نیز به مناسبت این دهه در فضای مجازی از سوی انجمن‌های ادبی استان برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر